Dienstverlening



Direct na overlijden

Een dierbare is overleden, wat nu…? Er komt veel op u af als iemand in uw directe omgeving overlijdt. Natuurlijk zijn wij 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar en mag u direct bellen wanneer u wilt. Echter, na het overlijden van een naaste is er niet meteen reden tot haast. Neem de tijd die u nodig heeft.

Voorbespreking

Ook wanneer er geen sprake is van een sterfgeval, kunt u contact met Jannie van der Vaart Uitvaartzorg opnemen. Bijvoorbeeld als u zelf ziek bent of uw dierbare ziek is en het levenseinde in zicht komt. Het kan u en uw naasten rust geven alvast over de uitvaart na te denken en dit vorm te geven in een wensenformulier. Wij kunnen hierin adviseren en begeleiden.

Vragen en Advies

Heeft u een vraag of wilt u advies? Blijf er niet mee rondlopen, stel hem gerust. Er blijft vaak veel onbesproken of onduidelijk rondom de dood en het afscheid. Het zijn onderwerpen waarover vaak niet makkelijk wordt gesproken en waarover onduidelijkheid of onterechte aannames bestaan. Het financiële gedeelte bijvoorbeeld, kan een belangrijk aspect zijn. Ook hierin kunnen wij vooraf duidelijkheid geven.

Ook wanneer u elders verzekerd of aangesloten bent, is het altijd mogelijk dat u kiest voor Jannie van der Vaart Uitvaartzorg.

Verzekering en/of lidmaatschap

Uw verzekering en/of lidmaatschap bij een uitvaartvereniging… En dan?
In uw verzekeringspapieren staat: Bel dit nummer bij een overlijden en bij de vereniging staat, bel deze onderneming of dit nummer voor het verzorgen van de uitvaart.
Weet dat dit geen verplichting is. U heeft altijd de keuze om te kiezen voor de uitvaartverzorger die u wenst!

Jannie van der Vaart Uitvaartzorg werkt met alle verzekeringen en verenigingen samen.
Ongeacht de voorwaarden op uw polisblad(en) heeft u recht op de voordelen die Jannie van der Vaart Uitvaartzorg biedt.

Dus ook als u elders verzekerd of aangesloten bent, kunt u gerust Jannie van der Vaart Uitvaartzorg bellen. We zijn dag en nacht bereikbaar!